Heb je een leuke wijn tip? Of zou je graag een bepaalde wijn terug willen zien in ons assortiment? Dan is deze tip altijd welkom. Je kunt je tip mailen naar info@restaurantwijnenoutlet.nl.
Het is zeker mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen. In de ‘checkout’ kun je de naam van je bedrijf toevoegen. Wij zorgen dat alle belangrijke informatie op de factuur staat.
Je kunt je bestellingen terugvinden door in te loggen met je account. Klik vervolgens op je profiel en ga naar ‘Mijn bestellingen’. Hier vind je een overzicht van jouw bestellingen bij Restaurantwijn & Outlet.
Na het plaatsen van een bestelling krijg je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Het kan zijn dat deze mail in je ongewenste postvak terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, log dan in met je account en controleer of je bestelling erbij staat. Staat je bestelling hier niet bij, neem dan contact op met de klantenservice. Onze klantenservice zal z.s.m. contact met je opnemen.
Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer er iets niet klopt aan je bestelling zouden we je willen vragen om contact op te nemen met onze
klantenservice. De klantenservice zal z.s.m. contact met je opnemen.
Het tijdstip van levering kun je niet aangeven op de site. Ben je niet thuis op het moment dat je pakket wordt afgeleverd door PostNL? Dan geeft de bezorger (indien mogelijk) het pakket af bij de buren. Wanneer dit niet mogelijk is geweest, zal de bezorger het pakket bij een PostNL-punt in de buurt afgeven. Er wordt dan een kaartje voor je achterlaten met een ‘niet-thuiscode’. Hiermee kun je op Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Op het moment is het nog niet mogelijk om de dag van bezorging te wijzigen wanneer je bestelling al is verzonden. Ben je niet thuis op het moment dat je pakket wordt afgeleverd door PostNL? Dan geeft de bezorger (indien mogelijk) het pakket af bij de buren. Wanneer dit niet mogelijk is geweest, zal de bezorger het pakket bij een PostNL-punt in de buurt afgeven. Er wordt dan een kaartje voor je achterlaten met een ‘niet-thuiscode’. Hiermee kun je op Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Onze pakketten worden bezorgd door PostNL. Wanneer jij niet thuis bent, dan geeft PostNL (indien het mogelijk is) het pakket af bij de buren. Anders brengt de bezorger je pakket bij een PostNL-punt in de buurt. De bezorger zal een kaartje voor je achterlaten met een ‘niet-thuiscode’. Hiermee kun je op Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Je kunt je bestelling thuis en bij een alternatief bezorgadres laten bezorgen. Het alternatieve bezorgadres kan het adres van iemand anders zijn of van je werkadres. Bij een bestelling onder €50,- zijn er bezorgkosten aan verbonden.
PostNL is het postbedrijf die pakketten verstuurd voor Restaurantwijn & Outlet. Als je een vraag hebt over de bezorging van je pakket via PostNL, kun je kijken op PostNL Track & Trace of dit zien via de PostNL app. Hierin staat wanneer het pakket aan huis wordt bezorgd en kun je dit in bepaalde gevallen ook zelf wijzigen. Heb je een andere vraag, neem dan contact op met de klantenservice van PostNL op: 088 - 22 55 555. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00-19.00 uur en zaterdag van 9.00-16.00 uur.
In de winkelwagen kun je aangeven dat het gaat om een cadeau en dan zorgen wij voor een leuke cadeauverpakking. Om het cadeau te laten verpakken in inpakpapier betaal je een kleine prijs van € 1,-. Tevens is het mogelijk om de wijnen te laten inpakken in houten wijnkist zoals omschreven op de site. Personaliseren is ook mogelijk. Voor vragen over de mogelijkheden kun je een mail sturen naar onze klantenservice.
Het is mogelijk om je bestelling te retourneren. Je kunt alleen de ongeopende producten retourneren. Voordat je je bestelling terugstuurt is het belangrijk dat je contact opneemt met onze
klantenservice. Benoem bij je mail je ordergegevens, waaronder je ordernummer, naam en artikelen die je wil retourneren. Let op de retourkosten zijn voor eigen rekening.
Je kunt je bestelling retourneren door als eerste je retournatie te melden bij de klantenservice. Benoem in je mail je ordergegevens, waaronder je ordernummer, naam en artikelen die je wil retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Op het moment dat Restaurantwijn & Outlet je retournatie heeft ontvangen krijg je een bevestigingsmail dat je retournatie is ontvangen. We zullen dan het aankoopbedrag van je retournatie terugstorten.
Via de aanmeldbalk op de homepage kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Met de nieuwsbrief ben je als eerste op de hoogte van onze acties en aanbiedingen.