Veelgestelde vragen (FAQ)

Algemeen

Algemene voorwaarden
Lees hier de algemene voorwaarden van Restaurantwijn & Outlet. Je kunt de verwijzing naar deze pagina ook vinden in de footer (onderaan de pagina).
Privacy beleid
Lees hier het privacy beleid van Restaurantwijn & Outlet. Je kunt de verwijzing naar deze pagina ook vinden in de footer (onderaan de pagina).

Assortiment

Ik mis een wijn in het assortiment. Kan ik dit ergens melden?
Heb je een leuke wijn tip? Of zou je graag een bepaalde wijn terug willen zien in ons assortiment? Dan is deze tip altijd welkom. Je kunt je tip mailen naar info@restaurantwijnenoutlet.nl.

Bestellen

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?
Het is zeker mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen. In de ‘checkout’ kun je de naam van je bedrijf toevoegen. Wij zorgen dat alle belangrijke informatie op de factuur staat.
Ik heb het verkeerde bezorgadres doorgegeven. Kan ik dit achteraf nog veranderen?
Wanneer je het verkeerde bezorgadres hebt doorgegeven willen we je vragen om z.s.m. contact op te nemen met de klantenservice
Waar kan ik mijn eerder gemaakte bestellingen terugvinden?
Je kunt je bestellingen terugvinden door in te loggen met je account. Klik vervolgens op je profiel en ga naar ‘Mijn bestellingen’. Hier vind je een overzicht van jouw bestellingen bij Restaurantwijn & Outlet.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. En nu?
Na het plaatsen van een bestelling krijg je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Het kan zijn dat deze mail in je ongewenste postvak terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, log dan in met je account en controleer of je bestelling erbij staat. Staat je bestelling hier niet bij, neem dan contact op met de klantenservice. Onze klantenservice zal z.s.m. contact met je opnemen.

Betalen

Kan ik betalen met creditcard?
Je kunt met creditcard betalen. Je kunt afrekenen met VISA of Master Card.
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden: xxxx
Is betalen op de webshop veilig?
Onze webshop is volledig veilig. We werken alleen met betrouwbare partijen en techniek om een veilige webshop te kunnen bieden. Betalen is dus veilig.
Kan ik ook achteraf betalen?
Het is nog niet mogelijk om achteraf te betalen.
Ik heb de verkeerde producten ontvangen, wat nu?
Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer er iets niet klopt aan je bestelling zouden we je willen vragen om contact op te nemen met onze  klantenservice. De klantenservice zal z.s.m. contact met je opnemen.
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Dit is uiteraard niet de bedoeling. Neem contact op met onze  klantenservice. De klantenservice zal z.s.m. contact met je opnemen.

Bezorging

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Restaurantwijn & Outlet bezorgd tot nu alleen in Nederland en België. Bezorging van je bestelling in overige landen is helaas nog niet mogelijk.
Kan ik het tijdstip van levering kiezen?
Het tijdstip van levering kun je niet aangeven op de site. Ben je niet thuis op het moment dat je pakket wordt afgeleverd door PostNL? Dan geeft de bezorger (indien mogelijk) het pakket af bij de buren. Wanneer dit niet mogelijk is geweest, zal de bezorger het pakket bij een PostNL-punt in de buurt afgeven. Er wordt dan een kaartje voor je achterlaten met een ‘niet-thuiscode’. Hiermee kun je op Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Is het mogelijk om de dag van bezorging te wijzigen?
Op het moment is het nog niet mogelijk om de dag van bezorging te wijzigen wanneer je bestelling al is verzonden. Ben je niet thuis op het moment dat je pakket wordt afgeleverd door PostNL? Dan geeft de bezorger (indien mogelijk) het pakket af bij de buren. Wanneer dit niet mogelijk is geweest, zal de bezorger het pakket bij een PostNL-punt in de buurt afgeven. Er wordt dan een kaartje voor je achterlaten met een ‘niet-thuiscode’. Hiermee kun je op Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Onze pakketten worden bezorgd door PostNL. Wanneer jij niet thuis bent, dan geeft PostNL (indien het mogelijk is) het pakket af bij de buren. Anders brengt de bezorger je pakket bij een PostNL-punt in de buurt. De bezorger zal een kaartje voor je achterlaten met een ‘niet-thuiscode’. Hiermee kun je op Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Waar kan ik mijn webshop bestelling laten bezorgen?
Je kunt je bestelling thuis en bij een alternatief bezorgadres laten bezorgen. Het alternatieve bezorgadres kan het adres van iemand anders zijn of van je werkadres. Bij een bestelling onder €50,- zijn er bezorgkosten aan verbonden.
Wie bezorgt mijn bestelling?
PostNL is het postbedrijf die pakketten verstuurd voor Restaurantwijn & Outlet. Als je een vraag hebt over de bezorging van je pakket via PostNL, kun je kijken op PostNL Track & Trace of dit zien via de PostNL app. Hierin staat wanneer het pakket aan huis wordt bezorgd en kun je dit in bepaalde gevallen ook zelf wijzigen. Heb je een andere vraag, neem dan contact op met de klantenservice van PostNL op: 088 - 22 55 555. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00-19.00 uur en zaterdag van 9.00-16.00 uur.

Cadeau

Kan ik aangeven dat het gaat om een cadeau?
In de winkelwagen kun je aangeven dat het gaat om een cadeau en dan zorgen wij voor een leuke cadeauverpakking. Om het cadeau te laten verpakken in inpakpapier betaal je een kleine prijs van € 1,-. Tevens is het mogelijk om de wijnen te laten inpakken in houten wijnkist zoals omschreven op de site. Personaliseren is ook mogelijk. Voor vragen over de mogelijkheden kun je een mail sturen naar onze klantenservice

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het is mogelijk om je bestelling te retourneren. Je kunt alleen de ongeopende producten retourneren. Voordat je je bestelling terugstuurt is het belangrijk dat je contact opneemt met onze  klantenservice. Benoem bij je mail je ordergegevens, waaronder je ordernummer, naam en artikelen die je wil retourneren. Let op de retourkosten zijn voor eigen rekening.
Hoe kan ik mijn (webshop) bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling retourneren door als eerste je retournatie te melden bij de klantenservice. Benoem in je mail je ordergegevens, waaronder je ordernummer, naam en artikelen die je wil retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Hoelang duurt het voor ik mijn geld terug heb?
Op het moment dat Restaurantwijn & Outlet je retournatie heeft ontvangen krijg je een bevestigingsmail dat je retournatie is ontvangen. We zullen dan het aankoopbedrag van je retournatie terugstorten.

Nieuwsbrief

Hoe vaak wordt de nieuwsbrief verstuurd?
De nieuwbrief wordt 1 tot 4 keer per maand verstuurd. Dit is afhankelijk van het aantal acties en nieuwtjes die wij te delen hebben.
Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief van Restaurantwijn & Outlet?
Via de aanmeldbalk op de homepage kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Met de nieuwsbrief ben je als eerste op de hoogte van onze acties en aanbiedingen.
Wat wordt er gedeeld in de nieuwsbrief?
Met de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van onze wijnen, aanbiedingen en tips welke wijnen geschikt zijn voor bij een heerlijk feestmaal of borrel.
Terug naar boven